fredag!

oh ljuva frihet! nu är det två dagars ledighet!
eller ja, ledighet och ledighet, det kan vi ju diskutera.
men iallafall fritt från skolan.
denna vecka har nästan endast bestått av luciarep, luciatåg (x 4) och so prov/plugg. (mvg fick jag)
upptaget, ja!
och så på söndag är det bigmama luciakonsert.
uh.
och alltså. jag har helt ont i min kropp. som träningsvärk. fast träningsvärk är helt omöjligt, för jag har ju inte tränat. och så har jag ont i knäna. liksom när jag böjer på dom, när jag går, när jag står. det är otroligt jobbigt. i onsdags när jag vaknade kunde jag knappt ens ta mig ur sängen.
jag förstår inte alls vad det är som händer med mig.
jag är rädd.

Kommentarer
Postat av: Lillebror

2009-12-12 @ 08:32:17
Postat av: Lillebror

Hej tomten

1. Nej nu är det långledigt! Thailand

2. Jag har oxå ont i knäna! Kan knappt gå upp för en trappa, men det är tydligen dör jag växer ... :)

2009-12-12 @ 08:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0