torsdag.

igår var greta hemma från båstad! vi hade bestämt att vi skulle fixa en blomma till bästa conny, och en blomma blev det! jättefin, stor bukett i höstfärger med grönt spret i. finfin.

nu idag har jag jobbat på bilduppgiften. jag tror det kan bli ganska bra. måste bara jobba mycket mycket mer på den..

imorgon är det fredag och jag ska få massage för ryggen. den gör fortfarande galet ont.. sen blir det till att smyga runt i stan och kolla på jacka. det blir nog ändå mysigt.
på kvällen ska det tydligen vara nåt på utkanten som calle vill att jag följer med på. tror inte jag ska göra det dock, men vi får nog se.. känner inte riktigt att jag har råd att lägga hundra spänn på ett ställe jag nog aldrig kommer besöka igen. jaja, jag har inte bestämt mig riktigt än. vi får väl se om han lyckas övertala mig eller inte!

ikväll ska jag laga mat; färsk pasta med persiljepesto. you gotta love that pesto!


(frida för ett tag sen)




(finsko frida ska köpa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0