smurfen min fina.

som ni kanske vet har jag ju uppmärksammat två av mina finaste vänner tidigare.
här kommer en till.
bara så att alla vet.
det här är mina underbara smurf.
och jag bara älskar att hon ser så himla drogad ut på denna bilden.
och du, om du inte vill att jag skall använda den här bilden så får du gärna säga till så byter jag, okej?



(klicka gärna på bilden. om ni hemskt gärna vill.
den här låten får mig hemskt mycket att tänka på smurfen,
då den har spelats när vi har varit på coffee point.
så ni vet.)


Kommentarer
Postat av: malin

åh så gullig du är. det gör mig inget att du tar den bilden. och den låten är så himla fin, åh jag dör lite så fint.

2010-04-05 @ 21:06:11
URL: http://connaissance.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0