ett par dagar.

jag har varit i båstad de senaste dagarna, därav ingen uppdatering alls.
jag älskar att vara i båstad. promenader, te-fikor, brödbak, kortspel, kalaha, brasor, filmer. ja, you name it.
jag har dessvärre inte tagit en enda bild, så kan det bli.
däremot har jag köpt en ny bok.
bokrean i den bästa bokhandeln i skåne. ja, sverige.
den heter sheer abandon, är på ~600 sidor. och på engelska.
den verkar så fantastiskt bra.
och jag läste ut sherlock holmes på tåget (det var nästan så att jag grät en tår i slutet), så nu kan jag sätta igång med de tre andra böckerna jag har fått, och slam då, och sedan är det fags att läsa sheer abandon. maja är snart färdig med min fina franska bok så jag kan få tillbaka den också. jag saknar den. jag saknar att ta en kopp te och sätta mig i fåtöljen och läsa. sticka näsan i den, bara för lukten av trycksvärtan.
nu skall jag sluta tala om böcker och istället lyssna på lite fin musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0