om lite saker.

- jag tycker att alla män och pojkar i övre tonåren bör ha hängslen och hatt och långrock och kyssa flickor på hand. ungefär som USA på 40-talet, då det fanns maffiabossar överallt.
- jag tycker att våren skall komma hit så jag kan använda alla mina fina skor.
- jag tycker att jag kanske skulle färga/tona mitt hår i någon röd nyans. kanske klippa en frisyr också.
- jag tycker att jag skall hitta ett jobb så jag kan få lite pengar så jag kan köpa allt materiellt jag vill ha, såsom en kamera (maja skall också ha en!), två par skor, ett par nya byxor (remember mina som inte har någon gren längre)
- jag tycker att jag skall dricka mycket te.
- jag tycker att maja skall läsa färdiggt den franska boken någon gång så jag kan få läsa den igen. jag börjar sakna den. (känn dig träffad maja!)
- jag tycker att jag bör ta timslånga fikor överallt. fast mest på coffee point och på majas balkong.
- jag tycker att baloo skall börja äta lite av sin mat. jag börjar bli lite orolig för honom.
- jag tycker att jag skall komma över den här dumma förälskelsen (?) jag har. let's face it. det har gått två år. it's never going to happen.
- jag tycker att min mössa skall bli färdig så jag kan använda den.
- jag tycker att jag skall ut och fota litegrand.
- jag tycker att jag skall inhandla lite johnny flynn skivor. tänk ändå känslan av att ha album av din bästa artist i materiell form. och en t-shirt.
- jag tycker att jag och maja skall åka till emmabodafestivalen i sommar. 
- jag tycker att jag skall få lov (av mamma) att pierca läppen. faktiskt. jag är ändå 16.
- jag tycker att jag skall få träffa storebrors flickvän. jag känner mig lite dissad här.
- jag tycker att jag skall ha en katt.

nu vet ni lite om vad jag tycker denna tisdagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0