hej igen.

de senaste dagarna har varit ganska så fullspäckade.
senast idag var jag ute och flängde.
vi var tvungna att åka till djursjukhuset med baloo.
fast han mår bra.
men han börjar ju bli gammal. vi lyckades räkna om hans ålder.
hans sju kaninår motsvarar ungefär åttio människoår.
han är ju en gubbe..
jaja, nog om det.
sommarvädret är på topp, och det gillar vi.
jag somnade litegrand i trädgården igår, ytterst mysigt.
fast en sak skäms jag lite över, jag har fortfarande inte badat detta året..
jaja. strunt samma. det kommer, det kommer.
på tisdag kommer maja hem! *happyface*
fast sedan åker hon mesamma igen, den fisen.
inte kul. men sålänge hon är hemma i sverige, så..
nu skall jag fortsätta äta min lunch, och vi hörs väl om ett par dar igen!
adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0