hej.

nu var det ju minst sagt ett tag sedan. men jag har jobbat och jobbat varje dag, och nu har jag slutat. känns både bra och dåligt. så himla härligt att vara ledig nu, men samtidigt så finns det ju vissa barn man kommer sakna som bara den. sigge, carl, lovis.. jaja. inte mycket att göra åt, enda trösten är att jag kommer ju dit igen och hälsar på, förstås. och så igår fick jag en present. så himla fint. tre olika tesorter. bara för att de vet att jag älskar te. och på tal om te så har jag kanske lyckats fixa ett jobb till höst/vinter. inte illa pinkat! och till råga på allt så har jag kommit in på gymnasiet. samhäll journalistik it is! så. nu skall jag sluta babbla strunt och istället fixa lite saker. ni vet, sådant där otroligt nödvindigt. vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0