and so the end was nigh.

och så var ännu en vecka över.
en otroligt jobbig, påfrestande, utmattande och fantastiskt rolig vecka.
jag har jobbat hela dagarna långa.
och nu somnar jag i min säng när klockan inte slagit nio ännu.
bra där, frida.
idag har jag träffat johanna.
som jag har saknat henne.
jag kunde knappt sluta dofta på henne.
åh vad jag kommer sakna att inte få känna den doften varje dag.
johannadoften.
älskar den.
den doftar så tryggt och snällt och kramigt och minnesvärt.
och jag bara älskar det.
och henne.
ja gud vad jag älskar henne.
det är hon som är limmet som håller ihop spillrorna av mitt liv.
det bara är så.
så vet du, hun?
jag älskar dig.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0