dumma typiska.

åh. jag hade skrivit ett helt inlägg i mitt huvud.
så himlahimla typiskt att jag har glömt bort precis hela.
det känns som något som är precis just typiskt mig.
jaja. inte mycket att göra åt.
det har inte hänt mycket..
eller jovisst, det har det ju.
jag har gift mig.
jag har hittat en underbart söt pojke med mörkbrunt hår och lite sneda ögon.
och vi gifte oss igår.
och om ni inte fattar så är han ett dagisbarn. såklart.
jag är inte riktigt säker på hur länge det kommer hålla.
med tanke på att han redan gift sig med en annan dagisfröken.
hm.
tur iallafall att jag har en viss speciell person att tala med, som gör mig glad i hela magen. :)
och just nu har jag så mycket mensvärk så jag håller på att spy.
känns otroligt bra, det där.
och kika vad jag precis hittade!
en bild på en av de underbaraste jag vet!
jag bara älskar henne så otroligtotroligt mycket.
fast det visste ni nog redan om.



och nu skall jag sluta rabbla ointressant fakta. mesamma skall jag sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0