liten uppdatering sådära..

två stycken otroligt viktiga ting finns nu i min ägo.
1. regina spektor-biljett.
2. [500] days of summer.

det är också så att två stycken otroligt viktiga ting är på väg hem till mig.
1. hjärtknipande fin blommig 50-tals klänning.
2. egendesignad almanacka.

det är också så att ungefär 700 små fnissande tomtar har bosatt sig i min mage, och de får min puls att rusa och hjärtat att klappa.
om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag är på väg att bli lycklig.
tur att jag inte vet bättre.

Kommentarer
Postat av: ebbaaa

frida frida frida! du verkar ha mycket att berätta om!!

saknar dig, söt

2010-06-22 @ 13:40:24
Postat av: emmyg

du är fin!

2010-07-18 @ 02:44:22
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0