prickiga klänningar och karameller.

let's stay awake
and listen to the dark

tack ebba, för det underbara låttipset.
den här låten får mig att tänka på fina klänningar och karameller.
jag har blivit en liten karamelltant.
men det är ju så gott!
och vet ni, jag har hittat stället där jag vill gifta mig!
det är så underbart underbart fint där. jag skojar inte.
helt underbart.
så du, min hemliga lilla man, du får se till att inte göra mig på tok för lycklig, för då kanske jag vill gifta mig om ett par år, haha!
nej men skämt åsido, det är verkligen jättefint där. nästan mitt i skogen. eller så.
på måndag påbörjar jag min sista arbetsvecka. det är både bra och dåligt.
jag längtar efter ledighet, men samtidigt känns det lite vemodigt att lämna alla de underbara barnen.
jag får trösta mig med lite mumin, så länge.
jag älskar mumin.
kanske inte alla visste. men det gör jag iallafall.
helst vill jag vara ett mumintroll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0