de glada dagarna är som bortsprungna.

jo, jag är sjuk. big shocker, eller hur? nej, tänkte inte det. det värsta är nästan att jag blir ynklig som en liten liten bebis när jag är sjuk. det var tillochmed så att jag började gråta så att mamma fik trösta. ja, jag mår jättedåligt, helt enkelt. så idag har det inte gjorts många knop. jag har sovit, tittat på harry potter-film och läst harry potter-bok. jo, jag har läst dem 1500 gånger innan, men de blir inte mindre bra för det, så jag läser gärna igen.
jag var hos läkaren idag också. fick ett nytt piller som skall ta hand om min akne. så om 3-4 månader hoppas vi att det är borta (om man skall tro på bipackssedeln). som det är just nu hatar jag mitt fejs. det är fult. nu skall jag läsa lite mer harry potter och sedan sova. får tyvärr stanna hemma imorgon igen. blä.
på fredag blir det iallafall bio med mina flickor, vi skall se nya harry potter-filmen och det skall bli bra.
mycket snack om harry potter i ett enda inlägg, men äh, det är ju ett väldigt aktuellt ämne så det får man snällt stå ut med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh. Krya krya! <3

2010-11-24 @ 07:46:31
URL: http://engammalsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0