i miss those long summerdays.

då vart det söndag igen.. denna söndagen har jag faktiskt söndagsångest? men det är för det där jäkla provet i franska vi skall ha imorgon. och jag fattar inte ens grammatiken! helt värdelöst.
Dagen idag har då ägnats åt pluggandet, både på gott och ont. men det är som det är, och man får väl skylla sig själv för att man går på petri.. skämt åsido, jag gillar petri! men det är hemskt mycket plugg mest hela tiden..

Igår var familjen i Danmark! vi var först på konstmuseet Arken och tittade på ett konstverk som var en dimkorridor. det var en 90m lång korridor som bara bestod av dimma. man såg 1,5m ifrån sig, och sedan ingenting. jag var tvungen att gå med mamma bredvid mig precis hela tiden, annars hade jag nog börjat gråta, om jag känner mig själv rätt. men fräckt var det!
efter det körde vi till BILKA för mamma och pappa ville ha lite öl och sådära, och jag var ju såklart tvungen att stanna till vid kläderna och titta och sådära.. lite dåligt utbud denna gången tycker jag, men jag hittade en jättefin plånbok (precis en sådan jag letat efter jättelänge) och ett par söta vår/sommarskor. så på det hela taget var det en bra dag!

Skall nu snart gå och lägga mig, hade jag tänkt. är så himla trött nuförtiden, jag tycker inte jag gör annat än sover.

och just det, så tycker jag att våren skall komma också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0