one week ago..

nu har det gått en vecka sedan jag senast skrev... men jag tänker inte be om ursäkt, det är min blogg och jag skriver när jag känner för det!
har dock en spännande och rolig sak att berätta. eller ja, de flesta vet det ju redan; jag har nu äntligen åkt skidor för första gången! det var i måndags som S:t Petri hade friluftsdag och ett alternativ var att bege sig till Vallåsen för att åka skidor. jag och christine, som aldrig hade åkt skidor, kände att det nu var dags att prova! och vi hade ebba med oss som hade lovat att hon skulle försöka lära oss. och det var så himla roligt! ebba var en duktig lärare, och jag och christine fick snart in rätta taktiken! ja, eller typ.. klart man ramlade ett par gånger, men hur skall man annars lära sig? dock var ett av mina fall rätt så illa, men det är bara till att gilla läget och ge sig ut igen. och det var nog tur att det var precis så jag gjorde, annars hade jag nog inte vågat åka nå mer gånger, men det vill jag verkligen!

har idag bara legat i sängen och sovit större delen av dagen då jag har haft migrän. inte det roligaste sättet att tillbringa en onsdag. men vädret har varit fint, och jag har hört fåglarna kvittra där jag har legat i min säng. jag är så himla redo på att våren skall komma nu! komsi komsi.

imorgon skall vi simma på idrotten.. det är inte direkt det roligaste jag vet, men det är bara till att pallra sig dit.

nu skall jag fortsätta läsa min fina bok av fantastiska Anna Gavalda. godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0