Skinny Love.

nu har vi lov! känns helt fantastiskt underbart!
även då man har massor med plugg att klara av så känns det helt okej, bara tanken på att man inte behöver gå till skolan på typ tio dagar är helt underbart.
igår var jag, ebba och greta på Vintage Fashion Show på malmö borgarskola. det var vår vän Klara + några andra som hade anordnat det, och det var gemytligt :)
köpte en jättejättefin vårkappa för endast 10 pix. bra fynd :)
efter att ha sovit tretton timmar vaknade jag upp, och trodde att jag var utvilad, men det visade sig för vara fel, för jag har nämligen gått runt med stora, lila ringar under ögonen. toppenfint, verkligen.
iallafall, när jag vaknat åt jag rösti, som i matväg är det allra bästa jag vet. sedan har jag bara ägnat dagen åt att läsaläsaläsa. jag hade redan i förväg bestämt mig för att första dagen på lovet skulle jag inte ägna åt läxor. alla andra dagar, okej det får jag leva med, men inte första dagen. så så blev det.
till kvällen var en myskväll med pizza framför teven inbokad med mor och far, och det var mysigt :)

nu skall jag.. ja, läsa lite? sova? vi får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0