ja då ses vi på lördag.

hihi, gillar rubriken, det stämmer ju också, wiie :)
nu för tiden är jag så sömnig som jag aldrig tidigare varit, det är helt sjukt, jag somnar i soffan när klockan är åtta?
ja, iallafall. jag är lite ledsen, för det har blivit minusgrader igen :( jag som ville ha varmare väder och vår, så att man kan använda sina fina vårskor (gubbskorna <3)
vad gillar jag mer idag? jag gillar te. och så gillar jag att jag och ebba har blivit helt awesome på att använda avancerade ord i vår vardag, yay. jag gillar också att vi inte kommer ha någon datorkunskap imorgon, och inte heller franska. jag gillar att jag nu inte längre behöver gå till kiropraktorn igen förrän i mars.
vad jag dock inte gillar är att vi har labb till kvart i fyra imorgon. gudars skymning, hur skall jag klara mig?

jag gillar nellie också


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0