sunday bloody sunday.

underbar kväll igår, älskar mina vänner!
har idag inte gjort särdeles mycket mer än att läsa och dricka te. just det, var också en sväng på mobilia och köpte äntligen kjolen jag längtat efter.
annars är det helt underbart att fåglarna kvittrat och solen bländat ögonen.
just nu ligger jag i sängen med lite chips, en kopp te och en harry potterfilm. ja, istället för att studera franska. ja klart jag kommer klara läxförhöret galant imorgon! or not...
tycker också det är helt underbart att vi imorgon börjar 09.40 och slutar 12.50. lite mindre underbart att man har 80 ord att studera in betydelsen till.
imorgon skall jag också testa mina nya nageldekorationer (tack söta Josefin!) och se om det kan bli fint.
godernatter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0