jag tänker stoppa dig.

det känns verkligen som att vårvädret börjar ta form i malmö. känns fantastiskt fint, det.
och med vårvädret bör man lyssna på fin vårmusik, japp. så därför har jag knåpat ihop en liten liten vårlista. lyssna gärna på den, HÄR.
jag har även återupptäckt tjusningen med duktiga fröken Veronica Maggio, återupptäckten brukar komma med vårvädret, det har hänt tidigare.
idag fyller min kära storebror 23 år, och det har vi firat med en födelsedagsbrunch. dagen till ära är han faktiskt hemma i malmö, vilket känns rätt så mysigt. igår hade vi lite kalas för de tre marsbarnen - pappa, johan och emma.
och äntligen äntligen har jag hittat de fantastiska jeansen på H&M, så dem har jag på mig och känner mig faktiskt rätt så fin.

egentligen vill jag säga att "nu går jag ut och sätter mig i solen", men tyvärr får jag inte lov att sitta i solen, så jag sätter mig i soffan istället och läser en trevlig bok.
au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0