put the stars in our eyes!

ååh vad det är vår ute nu! så fiiint! så soligt och varmt och underbart. jag bara älskar våren!

just nu sitter jag i min säng och pluggar franska samtidigt som jag lyssnar på en fin liten vårlista. åhh, vårmusik <3 (upptäckte precis att min fot somnat, så nu sticks det i hela benet. ont.)
ikväll skall jag och mamma och emma ha lite stickcafé i vardagsrummet. så himla mysigt, det. det var längesedan jag stickade nu, så det skall bli kul.

dessutom är det fredag imorgon, och vi skall gå på symässa. senare skall jag träffa greta <3
pus.

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Asså hon lilla flickan vid 1:31. Där sprack det för mig måste jag säga. Så jäkla fin video <'3

2011-04-02 @ 12:31:25
URL: http://twistedlogiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0