torsdag.

tjo.
torsdag idag. jobbig skoldag, men vad gör man inte? laga mat fick vi göra iallafall! sista gånge, buhuu.. nej, inte så mycket buhuu, bara lite.. hehehe.
blev ju somsagt vaccinerad i måndags, fick lite biverkningar av det. och vilka biverkningar sen! hade frossa på natten, kunde inte lyfta armen, lite feber och en killer huvudvärk. inte kul. så jag stannade hemma i tisdags, men igår var jag fit for fight igen! man måste ju gå till skolan, liksom..
sitter här, ensam hemma, och äter min middag; orostade rostemackor med ost! ändå gott, liksom.. lite apelsinjuice till? ja, får nog blanda till lite juice, alltså.
nu ska jag fortsätta titta på seinfeld och spela sims. love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0