fredag.

var och fick massage idag. lite mer djup massage. hoppas det blir lite bättre i ryggen nu då.
annars inte så mycket. gick och smög runt i stan sen, i jakt på en jacka, men hittade som vanligt ingenting.. det känns så typiskt mig. så för att jag ska bli lite gladare måste jag nog beställa skon jag visade igår. bara för att.
imorgon blir det fika hemma hos sötnosarna Vivi&Maggan. dom är så mysiga, så söta, så bra. love them.
sen ska jag till friskis, det är min lördag imorgon.. efter det blir det hem och jobba på inlämningarna.. shit, jag känner stressen komma. jag kommer nog få sitta uppe dom närmaste nätterna och jobba för fullt. men inte idag. jag har en sån gräslig huvudvärk.


frida och världens bästa mamma framför Brandenburger Tor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0