frysardag.

brr, vad kallt det är! det är helt sjukt, mitten av oktober, och jag springer runt med två tjocktröjor på. är det normalt?
när jag kom hem från skolan gjorde jag en kopp te, gick in på mitt rum och tände ljus. ååh, vad mysigt det var. vad kan det ha varit, 15 ljus tända? tror det var nåt sånt. och så låg jag under en filt, läste bok och lyssnade på soundtracket från amélie. myys!
sen blev det mentalisten med mamma, pappa och en kopp te. yum.
och imorgon är det studiedag. först ska jag in en sväng till stan, ska till friskiskansliet och antagligen hämta mina värdkläder. sen blir det hem och baka kanelisar med världens bästa poo. hihi :*
just nu sitter jag och läser gymnasieguiden. börjar känna mig lite smått stressasd över det där, ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0