det känns bra nu.

åh, vet ni?
jag tror att mitt liv håller på att räta upp sig.
eller det känns så.
jag är påväg ur min svacka. min grop. mitt djup.
och ni anar inte så bra det känns.
jag börjar känna mig glad igen. ni anar inte så lång tid det har gått sedan jag var glad, på riktigt alltså.
och nu är det på rätt håll. underbart.
och allting tack vare er.
ni få underbara personer som verkligen brytt er. som hjälpt. det är tack vare er som jag nu kan känna mig glad.
jag älskar er för det.
jag har börjat skriva texter igen. och det är stort för mig. det är ett tecken.
så, tack. ni få stycken som kan känna er träffade. och jag tror faktiskt att ni vet vilka ni är utan att jag skall behöva nämna er vid namn.
tack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0