måndagslista.

-älskar att pappa stekte ett ägg i form av ett hjärta till mig.
-älskar mina nya hörlurar.
-älskar att jag sover i soffan kl. åtta.
-älskar att jag är bra på att dricka te.
-älskar pepparkakor i decemberkvällen.
-älskar att det är lalandia till helgen.
-älskar att sticka på min tröja.
-älskar min röda päronmössa.
-älskar att julen kommer bli sjukt mysig i år.
-älskar att jag har haft min iPod i nära ett år, men ändå hittar jag fortfarande oupptäckta funktioner. såklart att jag är teknikgeniet #1.
-älskar att jag fotar precis varje kopp te jag dricker.
-älskar att jag måste se precis alla avsnitt av bartenderskolan (fast ne)
-älskar att jag är bäst på matematik.
-älskar att skriva blogginlägg från min iPod.
-älskar att jag starkt funderar på att bli redhead.
-älskar att London väntar på mig och Maja
-älskar att jag är knasig.
-älskar att jag skall gå och lägga mig NU


Ps. jag tror ingen förstår hur mycket vilja, tankekraft och tålamod det krävdes för att skriva detta inlägg, med alla radbrytningar och fetstilta älskar. ni borde vara fantastiskt stolta över mig, tycker jag.
Ps2. ja, såklart skrev jag det från min iPod Frans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0