söndag och inget intressant.

så igår var det dags för den hemliga utflykten!
johan & cissi, emma & victor.
alla hade de kokat ihop något jättehemligt.
och det visade sig att vi skulle tillbringa en dag på tosselilla.
så himla roligt!
vi lekte som barn igen. det kändes som en frihet.

och sedan på kvällen skulle vi ha klassfest.
och med "klassfest" menar vi såklart fylleslag.
jag, ebba, greta och lisa bestämde oss för att gå hem.
det tyckte jag faktiskt att vi gjorde ganska så rätt i.
så vi gick hem till greta och åt kladdkaka, citronmuffins och tom & jerry-kex.
vi tittade på gamla bilder och hade jättemysigt.

ikväll blir det grillning för hela slanten.
tillsammans med hela, stora, gosiga familjen clern.
älskar dem.


jag och cecilia igår. vi kommer nog gå i samma klass på gymnasiet!
heja!

Kommentarer
Postat av: ebi

tack för igår! och TACK för att du är så underbar! <3 jag kommer sakna dig så himla jättemycket

2010-06-13 @ 16:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0