fredag och fika.

idag blev det en otroligt mysig (och fnittrig) fika med underbara malin.
på underbara coffee point.
det var mys.
sedan blev det kalas hemma hos alex & petra då petra fyller 25 idag.
det blev lite planerande inför vår ullareds-dag. men bara lite.
nu blir det väl en kopp te och bums i säng. jag behöver all sömn jag kan få. det blir en lång dag imorgon. och jag som håller på att bli sjuk. igen. jaja..
och just det, grattis till bästa, underbara och duktiga ebba (som jag älskar) som kom in på spetsutbildningen! du är duktig, hun!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh, tack Mama! Jag är glaaaaad!!

I love you

2010-03-27 @ 14:41:05
URL: http://ebbloggen.blogspot.com
Postat av: maja

Frida, vet du?

Jag saknar dig!

Jag tycker att vi ska fika någon dag snart på lovet! Bara så att du vet!

2010-03-28 @ 12:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0