jag är speedad. men trött.

jag tror inte någon förstår hur jäkla trött jag egentligen är. nej, tacka vet jag Frans, han ställer upp i vått och torrt. 01.01 började jag skriva, jag får se när det är färdigt. men det är intelätt att skriva med alkoholberusade fingsingar. dagen idag har varit fullspäckad. HLR-utbildning, shopping (hemska ord) och fest. jag är så trött så jag nästan stupar, och har nästan gjort under hela kvällen. men storebror nvisades med att försöka supa mig under bordet, och jag är inte den som är den och tackar nej till gratis alkohol, nejdå. cider efter cider slank ner, och jag medger ju att det var gott. ja.. iallafall har jag handlat så otroligt mycket kläder idag så det finns inte, och jag undrar hur mycket jag ångrar detta inlägg imorgon. har jag skrivit något pinsamt avslöjande? orkar inte se efter. det får väl bli som det blir. om någon anser att jag har avslöjat på tok för mycket, var snäll och säg till så ordnar jag det. nu skall jag avsluta detta inlägg då jag känner att jag talar om något som intresserar absolut ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0