kakor! jag vill ha kakor!

jag sitter här med ihptejpade fingrar, så ni får jursäkta eventuella stavfel och extrabokstäver eller minusbokst-ver

idag var jag i skolan.-
jag hade en kudde med mig btill skolan.
den fick bo i mitt skåp.
jag hade ocmkså min nya färdigstickade mössa på mig idag. i skolan.
trevliga upplysningar? nej.
iallafall, jag hade tyyp migrän-liknande huvudvärk eller något., otroligt jobbigt. jag kunde liksom inte röra mig. jaja. jag har absolut ingenting att skjriva här idag, det är därför jag likjsom bara babblar och så.
jo. jag "stukade" fingrarna i handboll (därav de mihoptejpade fingrarna). innan var det mest svullet. nu fgör det ont i skelettet.

jag är så trött så det blir bara svammel. kanske borde sova.

Kommentarer
Postat av: Stor!!!!

Hahaha, åh stackars frida! Men jag måste faktiskt säga att detta inlägget är ganska underhållande. He, he, heee!

2010-03-02 @ 19:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0