måndag och greta. och medium.

idag tog jag en liten minifika med greta. jag har städat lite också, och tittat på medium. det är bra, det.

jag känner verkligen att jag skriver sjukt intressanta och läsvärda inlägg här, alltså. nej, jag ljög, jag är jättetråkig.
jag har bara ingenting att skriva om.
snart skall jag bege mig ut och fota igen, det var flera månader sedan jag sist tog en bild. hm. (jag tittade precis på min kamera. den har dammat.)
jag har nyss stekt pannkakor till mig, de var goda, och nu, om lilla stunden, blir det csi. och en kopp te.
endå mysigt.


(jag tog precis en bild. visst är jag duktig?)

Kommentarer
Postat av: Greta

Det var mysigt! :)

2010-03-30 @ 22:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0