Det är söndag, söndag och åter söndag.

Tänk vad ledsen man kan bli bara för att de glömmer bort att jag också vill ha te? Sådana små saker kan tyvärr få en att tappa det goda humöret, att bli både arg och ledsen. Känns som att jag är mentalt instabil.

Påsken är nästan över för denna gången, och det känns synd, för jag älskar ju påsken. Det enda jobbiga är att farmor varit här. Inte så mycket just för att hon varit här, mer för att hon är taskig, irriterande och störig. Typ.

Imorgon skall vi nog sticka ut på en liten konstrunda tror jag, till Marsvinsholm skulle vi visst.

Tror jag snart skall ta och spela lite mer sims, älskar att spela sims!


Nellie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0