Mellow yellow.

Hej.
Känslan av att vara ledig är helt obeskrivlig. Det är helt underbart. Och så det här fina vädret!
Hade egentligen tänkt att jag skulle fixat grejer idag, måla naglarna, städa rummet, sticka och handla till morgondagens baking-session, men ack jag orkar inte. Så istället sitter jag i soffan med en kopp te och en bok. Vilken bok? Harry Potta ofcourse. Hehe, har hamnat i en ny beroende-period. De kommer med jämna mellanrum.

Neh, man kanske skulle ta tag i saker och ting och göra något? Äh, jag vet inte. Sitter nog kvar en stund till ändå.


En fin bild från Stens huvud i somras. Saknar sommaren mycket.

Kommentarer
Postat av: lillalie

sv: det kostade inte mig ett enda öre, jag har sytt den i slöjden på skolan alltså gratis tyg. för att beställa tyg och dragkedja blir dyrt nästan så du sparar pengar på att köpa dig en istället. vilket är tråkigt :(

2011-04-18 @ 15:54:42
URL: http://lillalie.webblogg.se/
Postat av: Emye.

fint!

2011-05-04 @ 22:03:35
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0