Natten är ung och jag ligger vaken. Jag är Lucy in the sky, jag är högt över molnen.

Nej, nu känner jag att vi får börja styra upp här litegrand, det är alldeles för osammanhängande!

Ett tag har gått sedan sist, så jag kan ju passa på att uppdatera lite.

1. Sist jag skrev hade jag, samma dag, ramlat på idrotten och gjort illa min hand. Notera att det var 1½ vecka sedan och det gör fortfarande ont. Men eftersom jag följer skolsysters råd och använder handen så mycket som möjligt, så har jag fått mer ont i den. Dåligt råd, med andra ord.
2. Vi har ett filmprojekt i skolan som inte alls vill samarbeta med mig, Josefin och Christine. Detta resulterade i att jag och Christine satt kvar i skolan i tre timmar i fredags. Tre timmar. Hutlöst länge. Klockan var 17.00 innan vi kände att det fick räcka för dagen och vi gick hem. Vi var också de enda kvar i hela skolbyggnaden, och ändå var vi inte färdiga med redigering och shit.
3. Jag känner att det snart är dags att börja använda plommonstopet på en vardaglig basis. Än så länge är det dock fortfarande så att man behöver mössa när man cyklar, men snart så!
4. Jag har börjat fundera på om jag kanske skulle sluta färga håret rött. Ekonomin räcker inte riktigt till för att färga hela håret var tredje vecka. Fast jag får nog tänka lite till ändå.
5. Jag har hittat de mest underbara skorna någonsin som jag funderar på om jag kanske ändå borde köpa, jag menar, jag vill ju så himla gärna ha dem. Halva studiebidraget, dock.
6. I hela två dagar har jag vårstädat mitt rum. Snart skall jag slänga upp bilder, men jag måste bara ladda klart kamerabatteriet först.

Puss <3


Har fixat in en massa ljus på rummet nu, så förhoppningsvis kan det väl se ut så här i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0