Påskalovet, va.

Tiden går, tiden går. Det blir så ibland. Man glömmer bort vissa saker. Och sedan kommer man ihåg dem igen. Som nu. Jag bara hade glömt att jag har en blogg. Och sedan kom jag på det igen. Så jag knåpade på en header. Det första (nästan) som jag gjort i photoshop, var det ja. Stolt som en tupp är jag, ja.

Iallafall. Påsklov är det nu. Jag älskar påsken. Verkligen älskar. För den brukar vittna om att det är vår på riktigt. Och jag älskar ju våren.

Jag har köpt mig ett par nya skossor. De som är där uppe i headern. Det var dem jag klagade över i inlägget nedan. Och nu är de mina.

Jag har tänkt att jag skall köpa en Jump In. Bara för sakens skull. Och för att det ser så oförskämt mysigt ut. Finns bra på Gina Tricot. Kanske skulle.

På tisdag skall jag och Greta leka bagare. På onsdag skall jag och Nellie leka fotografer och sedan äta vårens första glass. På torsdag skall jag fika med Maja. På fredag skall jag träffa Ebba. På lördag är det påskafton och Palmqvists kommer hit. Jag skall göra grekiska köttbullar.
Full vecka.

Jag var sjuk i veckan. Min kropp sade ifrån. Så jag var lite ledsen och sådära, och sedan kom ett paket från cdon.com med min HARRY POTTER film. Nummer sju. (Ja, jag är världens största Harry Potter-nörd, för den som inte visste). Så jag har sett den 2½ gång. Fantastiskt bra. Så då blev jag glad igen.

Nu är klockan 00.43 och jag skall snart sova.

Sov sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0