Instant dream.

tjoho.
kom hem från läkargruppen för ca en timme sedan, de vill ju ta blodprover varje månad för att kolla mina levervärden. labbet öppnar åtta, jag var där tio i och tänkte att "nu är jag i god tid och får ett tidigt nummer". eehh, nej! väntrummet var fullt av pensionärer och jag fick ett nummer, fjorton personer senare... kul.. och så var jag tydligen lite svårstucken idag, jag hatar när det är så, för jag hatar verkligen att ta blodprov, det gör så ont.
iallafall så har jag nyss ätit frukost, måste ju vara fastande för att levervärdena skall stämma.

idag blir det pluggsson och så skall jag till staden för att träffa maja, men jag skall försöka locka hit henne istället. orkar verkligen inte ta mig ut idag, men tror det skall funka om jag lockar med hembakade kakor och en film!

just nu ligger jag i soffan och är lite slö och försöker ta igen lite sömn. jag har drabbats av permanenta lila ringar under ögonen, förstår inte var de kommer ifrån. är också helt trött precis hela tiden, jag förstår inte?

heido.

Kommentarer
Postat av: Maja

åh är jätteledsen att jag inte hann komma till dig idag! :( jag menar jag är ju inte precis den som tackar nej till kakor... puss!

2011-02-21 @ 23:55:36
URL: http://engammalsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0