2010.

 
Januari 2010 var mest såhär.

 
Och lite såhär.


Och vi skapade Sällskapet, världens bästa lilla stickjunta.


I Februari virkade mamma en mumin till Greta. sedan var det nog inte så jättemycket mer, jag har i varje fall inga bilder på det.


Jo just det. Jag blev kompis med Frans också. Såhär ser han ut.


Sedan blev det Mars. Och då tog jag inga bilder alls. Tydligen.  Men jag lekte modell för Poo och jag och Maja var på bio och hade allmänt trevligt.


Jag kom också på idén att jag skulle fotografera allt mitt te. Det höll i sju månader, sedan orkade jag inte längre. Men sju månader är en rätt så lång tid, ändå.


April kom och gick, och jag hann med att dricka en jävla massa te, fika otaliga gånger med Maja, påskpyssla, och äta brunch tillsammans med mina allra bästa flickor - Poo och mamma. Och så fick jag bilar av Poo när de åkte till London och lämnade mig hemma.

Nu tar vi en liten paus, och sedan fortsätter vi imorgon. Eller så, om vi orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0