forts. 2010


Sedan blev det Maj och då åkte vi till Berlin. Jag och Ebba had a wonderful time, och det var bara allmänt jättemysigt. Som Berlin ju är.


När vi kom hem tog vi spexfoto. Jag var maffiaboss.


Sedan tog vi bilder till vår klasströja. Jag blåste bubblor.

Jag var lite sjuk också. Men då var jag inte så snygg så det struntar vi lite i, tycker jag.



I Juni hade vi bal.


Vi åkte till Liseberg och lekte lite.


Jag hade piknik med Maja.


Och sedan hade vi avslutning och klassfest.

Sedan jobbade jag mest, på dagis.


I Juli köpte jag Morris, som nog är den bästa koppen. Och jag och Poo gjorde flädersaften.


Vi var på lavendelafton på Österlen.


Och så köpte jag en massa fina saker, så som dessa underbara snygga gubbskorna som jag älskar.

Och så åkte vi till Göteborg för att säga hej till farmor.


I Augusti åkte vi till den grekiska värmeböljan. Det var helt undebart.

Sedan började jag gymnasiet och fick underbara vänner.


Det blev Malmöfestival och jag hoppdansade till Momofoko.

Kommentarer
Postat av: Nikki

haha, älskar bilden med lisebergskaninen! :) vad duktig du är på att fota förresten! :)

2011-01-04 @ 11:39:10
URL: http://nikkinikkan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0