sjukdomar.

ja alltså, det är inte jag som är sjuk. det är min kanin, Baloo. han har fått lunginflammation (jävligt surt) men vi har fått penicillin, smärtstillande och hostmedicin till honom, så två gånger om dagen plockar vi in honom i köket och sprutar en massa kladd i hans mun. men han tycker det är rätt så gott, penicillinet smakar banan, hostmedicinen smakar körsbär/choklad och det smärtstillande vet jag inte, men han klagar inte iallafall. han är så himla duntig på att ta emot medicinen, och jag är så obeskrivligt stolt över honom. nu skall vi köpa en ny, torr och varm burtill honom (vilket verkligen verkligen behövs) och flytta ut honom från gräsmattan, där det kan regna in i buren om man har otur. sedan SKALL han bli frisk. min ögonsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0