it's all in the head.

Sitter just nu och skriver om Never let me go. Har äntligen läst ut den! Det tog sin lilla tid, och det tog nog emot lite eftersom jag inte riktigt kände att jag gillade den. Men nu är den slut iallafall, så nu är det bara slutuppgiften kvar!
I morse var det egentligen tänkt att vi, jag, Ebba, Greta och Lisa skulle ätit frukost på Systrar & Bröder, men det blev inte av. Lite synd, det hade varit roligt.

Snart skall jag skriva av Rebeccas matteanteckningar då jag missat en genomgång, och sedan vid fyra så kommer Vivi och Maggan hit, och då skall vi mysa till det, med scones och te, såklart i alla mina fina koppar som jag har! Älskar verkligen att dricka te ur fina, tantiga koppar, helst med fat också!

Ett av dagens stora plus måst ändå vara att solen skiner eller hur? Idag finns det hopp om vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0