Bra Frida, bra.

Så det var tänkt att jag skulle sitta och rita på mitt bildmanus, plugga lite franska och kanske räkna lite matte. Blev det så? Näh. Jag ritade tre bilder på mitt manus, tänkte att "jag gör färdigt det senare" och sedan satt jag och skrev en ett par sidor lång berättelse/historia/novell/text/vaddetnublev. Spännande hur saker kan börja och sluta på helt olika vis.
Har iallafall, med många om och men, lyckats uppdatera musiken i min kära iPod Frans, så nu finns det en sprillans ny vårlista att lyssna på, trevligt! Bra är den också, tillochmed mamman min höll med mig. Fast hon brukar gilla min musik.



En fin bild på min lilla pärla Buffy, som fyller 9 år idag.
Bild tagen av syster min.

Har även idag gjort upp lite planer på hur jag skall sy om en klänning som är delvis missfärgad, och lite förliten på sina ställen. Det blir nog spännande när det blir färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0