torsdag och trötthet.

jag har nu äntligen lyckats lista ut varför jag på senare tid har varit så himla zombie-liknande trött och sömnig; jag håller på att bli förkyld igen. hurra! alla applåderar! eller inte. det känns mindre amuserande. med ledighet coming up och allt. jaja, vad skall man göra åt det?
iallafall så har jag numera övergått till att endast använda 1 par tunna strumpor på nätterna, och det, mina vänner, är ett sant vårtecken.
jag använder också endast ett par strumpor om dagarna. jag säger då det, vi är verkligen påväg mot varmare tider.
nu skall jag sova, och imorgon blir det först mysfika med finsmurfen och sedan 25-års kalas för fina petra.
sov gott mina kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0