dance, dance around. dance like nobody's watching.

wohoo! hej :)

idag hade vi matteprov, vilket faktiskt inte gick alls bra. gick jättedåligt..
jaja.. skall hem till Josse på lördag, men vet inte alls vad jag skall ha på mig? jag menar, det är en tjejmiddag, så man vill ju vara lite fin, men vad skall man ha? (jag vet, helt sjukt seriösa tjejproblem här).. jättejobbigt ju..

sitter iallafall och pluggar franska nu, det är jättetråkigt.
och på tal om franska, Emma är grymt bra på franska. helt seriöst, ja det är hon!



älskar't! <3

och och och. Klara tipsade mig om denna videon. I freakin love it.
så himla klockren. alltså surikaterna <3



nu skall jag dricka te, så godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Franska = Sims

Inte > och inte < Utan: =



HAHAHAHHAHAHAH videon. så jääääääkla grym älskar den, tack Fridsson <'3

2011-03-09 @ 21:33:15
URL: http://twistedlogiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0