En lördag på en lördag.

Det är lördag. Det är sommar. Det är sol. Det är bra.
andra saker som är mindre bra är förkylning, ögoninflammation och plugg.
Sitter på terassen och pluggar MedieK just nu. Det går sådär. Har en kanin som springer runt fötterna på mig. En kanin som för bara en månad sedan var mycket sjuk, men idag springer omkring och är störig. En sådan otrolig lättnad det är, att se honom pigg igen.

Har egentligen en massa fina vårbilder från förra lördagen, när vi var i Alnarpsparken och promenerade med lånehunden Simson, men datorn kommer jag inte riktigt överens med, så bilderna får vänta. Japp.

Har skrivit färdigt alla nationella prov, och det är en sådan otrolig lättnad att känna att man är färdig med det iallafall, även om det är många jobbiga inlämningar kvar att göra. Men snart är det Stockholm med underbara Ebba, och jag längtar nästan tills jag spricker!

Skall återgå till median nu, à bientôt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0