hjälp?

hur gör man när ens liv har tagit en vändning man inte trivs med?
hur gör man för att få tillbaka det liv man trivdes med att leva?
jag vet inte. men jag behöver veta. snarast. för det här går inte. det är för jobbigt.
jag gråter. ständigt. nästan varje dag. för att jag mår så dåligt.
så ska det väl ändå inte vara? jag tycker inte det. man ska inte ha ångest när man går och lägger sig,man ska inte ha ångest för att man måste gå ur sängen och möta en ny dag. man ska bara inte det.
men det är ju just så det är. så som det inte ska vara. det är precis så det är.
det enda som kan få mig att känna mig någorlunda hel är musik. underbar, fin, gråtmusik. sådan musik som känns ledsen i hela kroppen. sådan perfekt musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0