trumvirvel.

jag sitter här, i min säng, och dricker lite te.
eller nej, för det tog precis slut, egentligen.
imorse var det vår. så himla underbart. jag cyklade till skolan vid halv åtta (fråga mig inte varför) och det var tyst och fåglarna kvittrade. så himla underbart.
sedan började det snöa. det förstörde hela min bild av en fin vår.
på tal om vår. jag skall till berlin. inte bara jag, då. men jag också. och ebba. och fler. men de är inte lika viktiga.
jag älskar berlin. där är så fantastiskt underbart.
jag vill också till paris. london. rom. venedig. wien. bratislava. s:t petersburg. san fransisco. reykjavik. helsingfors. warsawa. sydney. auckland. glasgow. edinburgh. dublin.
ja. i princip hela världen då.
tänk att ha råd att åka precis dit man ville.
men nu blir det iallafall berlin. och grekland. och förhoppningsvis amsterdam, om det går som jag vill. med maja då. 
jag vill bara åka iväg dit benen tar mig!
(inte alls klyschigt, men vem bryr sig om det?)
ja.
ungefär så är tisdagstankarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0