knasigheter.

jag fattar noll. känns som att jag gjort nå fel. vet knappt någonting.
jaja. igår var vi på bio, filmen var AWESOME! loved it.
och idag har jag lyckats hitta mitt golv igen, så det är ju alltid nåt. dessutom har jag världens lurigaste bror som bara dyker upp på trappsteget när han rätteligen bör vara i göteborg (dit han flyttat)
vad jag gör nu? läser harry potter, förstås...
Ps. eftersom jag fortfarande inte hittat alla mina nagellack har jag idag införskaffat ett par nya. känns som ett bra beslut.

Kommentarer
Postat av: majs

Ah. Jag har också gott och blivit harry potter-tokig. (Har dock inte hunnit se filmen än, blir ikväll, längtar!!!!) Men för första gången i mitt liv har jag blivit helt besatt och läser böckerna och drömmer om att gå på Hogwarts. Galet galet.

2010-11-28 @ 13:13:40
URL: http://engammalsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0