jag har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor.

fröken maggio går verkligen på högvarv just nu. hennes röst och hennes texter är ju så underbara så man blir tårögd på något vis.

idag vart det studiedag och jag mötte upp min mamma i staden för lite lunch och lite shopping och så. himla mysigt. älskar mamman min <3

annars så har jag inte gjort många knop idag. har latat mig i soffan också. man känner sig inte riktigt manad att hitta på roliga saker när magen ens gör så ont så att man helst vill gråta, för det är så det känns nu..

hade också en fin dröm inatt. jag drömde att det var sommar. det kändes väldigt bra att drömma det. bor man i ett land med ca sex månader vinter behöver man ha någonting underbart att längta till. och jag har en känsla av att denna sommaren kommer bli bättre än någon tidigare. vem vet, kanske blir det så, kanske inte.



en favoritbild i repris, men det blir ju lätt så när tiden för att fotografera inte vill infinna sig.
och så kör vi samtidigt på en gammal favoritlåt i repris. man kan aldrig få nog av bra låtar.

Kommentarer
Postat av: Christine

Tack tack tack fina Algot!!! :D <3

2011-03-23 @ 17:59:53
URL: http://christinesvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0